کیفیت مکالمات عملکردی را افزایش دهید، به گونه ای که همه بتوانند یاد بگیرند، رشد کنند و به اهداف خود دست یابند.

تحقیقات شرکت تاورز واتسون نشان می دهد که مدیران در حوزه های کلیدی مربوط به مدیریت عملکرد دچار ضعف هستند.

 

و نیمی از کارکنان هم تجربه خوبی نسبت به رویه های مدیریت عملکرد ندارند:

 

 

مکالمات عملکردی موثر، رویکردی است که با مدل و نحوه عملکرد مغز همخوانی دارد. هدف این دوره کمک به افراد برای دست یابی به بهترین سطح عملکرد است. در این دوره مدیران با مکانیزم شکل گیری تهدید و پاداش در مغز انسان آشنا می شوند و می آموزند که چطور مکالمه ای بدون تهدید داشته باشند تا مقاومت های درونی فرد مقابل را کاهش داده و مغز او را در وضعیت پاداش قرار دهند. در چنین شرایطی است که می توانند بیشترین اثر ممکن را روی او داشته باشند (مدل اسکارف SCARF). همچنین می‌آموزند که چطور با شکل دادن جرقه های ذهنی (insight)، تغییر رفتار و عادت های پایدار ایجاد کنند و با تقویت نگرش رشد (Growth Mindset)، تمایل افراد به یادگیری و استقبال از چالش ها را افزایش دهند. 

 

به کمک این رویکرد نوین کارکنان:

  • مشکلات را بهتر حل می‌کنند
  • عملکردشان بهتر می‌شود
  • سریعتر توسعه می‌یابند
  • و دلبستگی آنها افزایش خواهد یافت

مخاطبان این دوره مدیران ارشد و میانی سازمان ها، مربیان و کارشناسان حوزه مدیریت سرمایه های انسانی هستند. برای دریافت معرفی نامه دوره با تماس بگیرد.

 

 

برخی از مشتریان این دوره:

شرکت ایرانسل: 

  • شش دوره 20 ساعته برای مدیران ارشد و  میانی
  • یک دوره 28 ساعته برای معاونت منابع انسانی

 

 

شرکت انرژی دانا: 

  • سه دوره 12 ساعته برای 75 نفر از مدیران
  • مشاوره شکل دهی فرهنگ بازخورد دادن موثر عملکردی

 

برای دریافت معرفی نامه و پروپوزال این دوره، با ما تماس بگیرد: