کارگاه مدیریت عملکرد و سیستم های جامع جبران خدمت

 

سرفصل های دوره مدیریت عملکرد و پاداش:

 

1. عملکرد و پاداش: در این دوره به موضوعاتی مانند تنظیم اهداف عملکردی، طراحی سیستم‌های مدیریت عملکرد و روش‌های تشویق و جبران خدمت برای حمایت از اهداف عملکردی پرداخته می‌شود. وجود هدف‌های مشخص عملکردی در کنار سیستم جبران خدمت مناسب، به شرکت ها کمک می‌کند تا ضمن بالا بردن قابلیت‌های تیم منابع انسانی خود، در حوزه سرمایه های انسانی به مزیت رقابتی دست پیدا کنند:
  • طراحی سیستم های مدیریت عملکرد و جبران خدمت جهت حمایت از اهداف عملکردی
  • آشنایی با فرآیند مدیریت عملکرد جهت افزایش بهره وری کارکنان
  • تدوین استراتژی های جبران خدمت و تعیین سطوح پرداخت بر اساس آن
  • عارضه یابی شرکت از منظر جبران خدمت
  • طراحی و اجرای راهکارهای بهبود سیستم های جبران خدمت و مدیریت عملکرد​

​​

​​2. بهینه سازی مزایا: یکی از مسؤلیت های مهم منابع انسانی بالابردن انگیزه کارکنان است تا عملکرد خود را بهبود دهند و شرکت در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار گیرد. برنامه های مربوط به مزایا، از عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد کارکنان بحساب می‌آیند. در این بخش، با روش تهیه یک برنامه کارا برای ارائه مزایا به کارکنان آشنا می‌شویم (بتواند نیازهای گروه زیادی از کارکنان را برآورده سازد):
  • شناسایی انواع مزایایی که می‌توانند به بهترین شکل ممکن، نیازهای کارکنان را برآورده سازند
  • طراحی برنامه‌ای انعطاف پذیر جهت ارائه مزایا
  • شناسایی انواع نیازهای کارکنان و تصمیم گیری صحیح بر این مبنا
  • بکارگیری متدهای مناسب جهت معرفی برنامه مزایا به کارکنان

​​

​​3. طراحی مشوق های فروش: طرح‌های تشویقی معمولا برای ترغیب کارکنان جهت دست یابی به سطوح بالای عملکرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. باید توجه داشت که لازم است این برنامه ها متناسب با نیازهای هر شرکت طراحی گردند و با استراتژی ها، مقتضیات و شرایط حاکم بر آن شرکت، همسو باشند. در این بخش می‌آموزید که چگونه یک طرح تشویقی برای تیم فروش خود طراحی کنید و در این خصوص با ده تصمیم کلیدی آشنا خواهید شد:
  • اهداف و مقاصد طرح های تشویقی فروش
  • فرآیند طراحی طرح های تشویقی فروش
  • 10 تصمیم کلیدی برای طراحی یک طرح تشویقی موفق

​​

​​4. روش پرداخت به مدیران اجرائی: مدیران ارشد اجرائی، بیشترین تاثیر را بر سازمان و سرمایه های انسانی آن دارند. برای جذب و نگهداشت و بالابردن دلبستگی این مدیران، به طرح های متمایز و خاص این سطح شغلی نیاز داریم:
  • طراحی سیستم پرداخت مخصوص مدیران ارشد اجرائی
  • بدست آوردن نقطه نظرات این گروه از مدیران به منظور شکل دهی فلسفه و استراتژی های جبران خدمت مناسب
  • پیاده سازی طرح پرداخت به مدیران اجرائی با هدف کسب مزیت رقابتی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این دوره‌ آموزشی با ما در تماس باشید: