کتاب DISC

اجازه دهید سؤالی از شما بپرسیم: اگر بتوانید به طور قابل ملاحظه ای روابط خود را با همکاران، مدیران یا زیردستان، مشتریان، والدین، همسر، فرزندان و سایر افراد پیرامون خود بهبود دهید، چه تغییر و تحولاتی در زندگی شما رخ خواهد داد؟ چه رخ خواهد داد اگر روشی وجود داشته باشد که به شما کمک کند رفتار خود و اطرافیانتان را بهتر و عمیقتر درك کرده و در نتیجه روابط انسانی و حرفه ای خود را بهبود دهید؟ حال بگویید آیا ارزشش را دارد که چنین روشی را به کار ببندید؟

اگر میتوانستید روابط خود را به طرز شگرفی بهبود دهید، تا چه اندازه از میزان استرسهای شما در طول شبانه روز کاسته میشد؟ یا در طول مدتی که در کنار خانواده و دوستان خود به سر میبرید چقدر شادتر از گذشته خواهید بود؟ در محل کارتان تا چه میزان بر احساس رضایتمندی شما افزوده خواهد شد؟

در این کتاب اطلاعات ساده، اما بسیار سودمندی ارائه شده که بدون شک به شما کمک میکند تا با دیگران ارتباطات بهتری برقرار کرده و روابط خود را بهبود دهید.

 

خبر خوب آن است که این روش از آن نوع روشهای سطحی و موقتی نیست که تنها برای مدت زمان کوتاهی دوام داشته باشد یا تنها در خصوص تعداد کمی از افراد نتیجه بخش باشد. در قسمتهای گوناگون این کتاب، مفاهیم و استراتژيهایی ارائه شده که به شما کمک میکند در ارتباطات خود موفقتر عمل کنید؛ درست همانطور که همواره دلتان میخواست!

خبر خوب دیگر اینکه این کتاب از آن کتابهایی نیست که مطالبش از اینترنت جمع آوری شده و در کنار هم قرار داده شده باشد! بلکه ترجمه ای است ساده و دقیق از یک کتاب معتبر و ارزشمند که توسط ای. جی. سباستین یکی از مدرسین باسابقه مدل رفتارشناسی DISC نوشته و با اجازه رسمی ایشان به زبان فارسی برگردانده شده است. 

برای دریافت دیباچه کتاب روی لینک ارائه شده کلیک نمایید: دیباچه کتاب DISC

فصول ابتدائی کتاب به معرفی موضوع ارتباطات موثر و مدل پایه ای DISC می پردازد. در فصل های میانی هر یک از چهار سبک رفتاری و اطلاعات کاربردی مرتبط با آن معرفی می شود. در انتهای این کتاب مهمترین آموزه های کتاب در قالب نمودارهایی ساده، خلاصه و کاربردی جمع بندی می شود: 

بنابراین با یک سرمایه گذاری 35 هزار تومانی، راهنمای جامع و کاملی را برای برقراری ارتباطات پویا و اثربخش بدست می آورید. این کتاب به دنبال آن است که به سوالات زیر پاسخ دهد:

  • چگونه با بهبود و توسعة مهارت‌های ارتباطی خود، بهره‌وری‌مان را افزایش دهیم؟
  • چگونه به مدیریت تعارض‌ها پرداخته یا از بروز هرگونه کشمکش و تعارض پیشگیری کنیم؟
  • چگونه اثربخشی اعضای یک تیم را افزایش دهیم؟
  • چگونه کارمندان خود را به شیوه‌ای اثربخش‌تر مدیریت کنیم؟
  • چگونه در کارمندان خود انگیزه ایجاد کنیم؟
  • با کارمندان یا همکاران بدقلق چگونه رفتار کنیم؟
  • چگونه نیازهای مشتریان متفاوت را درک و به‌درستی برآورده نماییم؟
  • با مشتریان بدقلق چگونه رفتار کنیم؟
  • چگونه با درک سبک فروش خود و شناسایی سبک خرید مشتریان، فروش خود را افزایش دهیم؟

 

 

 

 

 

عضویت برای دریافت خبرنامه

ثبت نام برای آخرین اخبار